Hvad kan vi hjælpe med?

Se vores oftes stillede spørgsmål:
Sådan aktiverer du din profil i TestaViva, som er oprettet af min rådgiver
Sådan downloader du dine dokumenter i TestaViva
Sådan nulstiller du dit kodeord i TestaViva
Sådan underskriver du din fremtidsfuldmagt på tinglysning.dk
Sådan tinglyser du din fremtidsfuldmagt på tinglysning.dk
Sådan opretter du et juridisk dokument i TestaViva
Sådan betaler du for dine dokumenter i TestaViva
Sådan logger du ind på din TestaViva bruger
Generelle spørgsmål
Hvis du har et spørgsmål angående hjælp til bruger, dokumenter, tinglysning m.m. Så har vi udarbejdet flere artikler med step-by-step billedeguides som hjælper de fleste af vores kunder i mål med deres spørgsmål
Ændring i navn eller CPR-nummer
Har du opdaget en fejl i navnet eller CPR-nummeret, eller skal du først udfylde det nu?
Har du ændringer til dit møde?
Har du booket et rådgivningsmøde med en af vores jurister, men vil ændre tidspunktet?
Er du i tvivl vedrørende notaren?
Har du færdiggjort dit dokument, men mangler at få den underskrevet af en notar?
Er du i gang med et dokument og har du brug for hjælp?
Der kan være mange årsager til, hvorfor du har brug for hjælp til et eller flere dokumenter. Vi har nedenfor opstillet de mest hyppige problemstillinger, så du kan komme helt i mål:
Vi sidder klar til at hjælpe
Har du ændringer til dit møde med juristen eller mangler du svar på noget andet? Kontakt os på telefonnummer: 88 62 60 50
Åbningstider for TestaViva support:
Mandag – Torsdag kl. 09-17
Fredag kl. 09-16
Se hvornår det er bedst at ringe
